DDP - Zverejnená diplomová práca

Návrh online marketingu vo vybranom podniku

Autor
Lapínová, Valéria
Školiteľ
Parobek, Ján
Oponent
Dzian, Michal
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2022
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=2990E1F3D3E2554671833959E9F3
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
11.05.2022

Dátum vytvorenia protokolu
11.05.2022

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
07.06.2022

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Hlavným okruhom skúmania, ktorému sa venujeme v diplomovej práce sú online formy marketingu konkrétnej spoločnosti. V práci analyzujeme marketingový mix spolu s online nástrojmi, ktoré využíva podnik LCnet, s. r. o. Cieľom práce je vypracovať konkrétne návrhy úprav v oblasti online pôsobenia spoločnosti. Diplomová práca je rozdelená do šiestich kapitol. Na základe teoretických východísk, charakteristiky spoločnosti a analýzy jej marketingovej činnosti sa praktická časť práce zaoberá súčasnou analýzou a zhodnotením nástrojov online marketingu využívaných v podniku. Využili sme metódu analýzy webovej stránky pomocou online nástroja, zhodnotenie efektívnosti SEO a sociálnej siete Facebook. Na základe predchádzajúcich analýz je hlavným výstupom diplomovej práce spracovanie návrhov a odporúčaní pre podnik, ktoré môže aplikovať v jeho online marketingovej stratégii.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)