ŠTEFÁNKOVÁ, Simona: Využitie autokorektívnych kariet vo vyučovaní chémie. [Diplomová práca]. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Fakulta prírodných vied. Školiteľ: Mgr. Jana Braniša, PhD. Nitra : FPV, 2019. 78 s. Hodnotenie je základným konštruktom každého školského systému. Prostredníctvom autokorektívnych kariet môžu študenti samostatne hodnotiť svoje výkony a navrhovať vlastné stratégie učenia sa. Predkladaná práca opisuje skúsenosti so zavádzaním kariet do vyučovania organickej chémie na terciárnom stupni vzdelávania. Zámerom bolo zistiť, či vypracovanie kariet s uvedeným správnym kľúčom riešenia úlohy bude mať vplyv na konečné výsledky študentov na skúške. Výsledky z analýz vypracovaných autokorektívnych kariet naznačujú, že úspešnejší na skúške z organickej chémie boli tí študenti, ktorí počas semestra využívali možnosť riešiť karty. Študenti pozitívne hodnotili prácu s kartami a navrhujú, aby boli implementované aj do výučby iných vyučovacích predmetov.