DDP - Zverejnená diplomová práca

Využitie autokorektívnych kariet vo vyučovaní chémie

Autor
Štefánková, Simona
Školiteľ
Braniša, Jana
Oponent
Jenisová, Zita
Škola
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre FPV UKF KCH
Rok odovzdania
2019
Počet strán
78s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=220CAD514E10A15D137252E0C4C4
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
7807 | učiteľstvo akademických predmetov - učiteľstvo chémie a biológie

Dátum zaslania práce do CRZP
25.04.2019

Dátum vytvorenia protokolu
27.04.2019

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
04.09.2019

Práca je zverejniteľná od
04.09.2020

Elektronická verzia
 Prehliadať
ŠTEFÁNKOVÁ, Simona: Využitie autokorektívnych kariet vo vyučovaní chémie. [Diplomová práca]. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Fakulta prírodných vied. Školiteľ: Mgr. Jana Braniša, PhD. Nitra : FPV, 2019. 78 s. Hodnotenie je základným konštruktom každého školského systému. Prostredníctvom autokorektívnych kariet môžu študenti samostatne hodnotiť svoje výkony a navrhovať vlastné stratégie učenia sa. Predkladaná práca opisuje skúsenosti so zavádzaním kariet do vyučovania organickej chémie na terciárnom stupni vzdelávania. Zámerom bolo zistiť, či vypracovanie kariet s uvedeným správnym kľúčom riešenia úlohy bude mať vplyv na konečné výsledky študentov na skúške. Výsledky z analýz vypracovaných autokorektívnych kariet naznačujú, že úspešnejší na skúške z organickej chémie boli tí študenti, ktorí počas semestra využívali možnosť riešiť karty. Študenti pozitívne hodnotili prácu s kartami a navrhujú, aby boli implementované aj do výučby iných vyučovacích predmetov.
ŠTEFÁNKOVÁ, Simona: Application of Self – Correcting Cards into teaching of chemistry. [Diploma Thesis]. Constantine the Philosopher University in Nitra. Faculty of Natural Sciences. Supervisor: Mgr. Jana Braniša, PhD. Nitra: FNS, 2019. 78 p. Evaluation is the basic construct of any school system. Through self - correcting cards students can self - assess their performance and propose their own learning strategies. This work describes the experience of introducing cards into the teaching of organic chemistry at the tertiary level of education. The intention was to find out whether the drafting of the correct key to the task solution will have an impact on the final results of the exams. The results of the analysis of the elaborated self - correcting cards suggest that the students who used the card option during the semester were more successful in the organic chemistry test. Students have positively evaluated the work with cards and are suggesting that they can be implicated in teaching other subjects as well.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)