DZB - Zverejnená bakalárska práca

Nástroje digitálneho marketingu a ich vplyv na zákazníka

Autor
Olejník, Erik
Školiteľ
Dzian, Michal
Oponent
Parobek, Ján
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2020
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=201CE56335A527AB0B0E90791929
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
01.06.2020

Dátum vytvorenia protokolu
01.06.2020

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
07.07.2020

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
This bachelor thesis examines the models of supervision and economics of marketing communication in the environment of online marketing communication. In the first part, after compiling the research methodology, the relevant literature is examined with a focus on consumer behavior in such an environment and the role of social media, search engines and other online platforms. Furthermore, models of marketing communication and models of online marketing communication in the context of supervisory economics are presented. In the next part, we present the research conducted through a questionnaire.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)