LUPTÁK, Dávid: Prieskum spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami vo vybranom podniku. [Diplomová práca]. Technická univerzita vo Zvolene. Rektorát; Katedra marketingu a obchodu svetového lesníctva. – Vedúci: Ing. Miriam Olšiaková, PhD. - Stupeň odbornej kvalifikácie: Inžinier. – Zvolen: TU, 2022. 76 s. Hlavným cieľom diplomovej práce je vyhodnotenie spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami reštaurácie rýchleho občerstvenia McDonald´s Zvolen, ktorá nadväzuje na našu bakalársku prácu. Práca pozostáva z teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť sa zaoberá teoretickými východiskami služieb a ich kvality, spokojnosťou zákazníka a metódami merania spokojnosti. V rámci tejto časti sa venujeme aj charakteristike reštaurácie rýchleho občerstvenia ako podniku služieb. V praktickej časti práce sa zameriavame na charakteristiku značky McDonald´s ako i samotnej reštaurácii, ktorá je predmetom nášho prieskumu. Hlavnou časťou diplomovej práce je vyhodnotenie prieskumu spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami danej reštaurácie. Zhodnotením údajov získaných dotazníkovým prieskumom zistíme mieru spokojnosti zákazníkov reštaurácie. V prípade odhalených nedostatkov navrhneme kroky pre ich elimináciu, aby spokojnosť zákazníkov stúpala. V rámci časti diskusia porovnáme výsledky prieskumov za rok 2020 a 2022 a poukážeme na zistené rozdiely vo vykonaných prieskumoch.