Cieľom projektu bolo navrhnúť múzeum dunajských luhov, na mieste diaľnice D2 v úseku CHA Pečiansky les. Práca na projekte začala tvorbou formálneho jazyka, ktorý následne determinoval estetické kvality návrhu a iné parametre, ktoré boli odpozorované pri tvorbe tzv. katalógu komponentov. Na tvorbu jazyka bol použitý princíp bunkového automatu známeho ako Conway´s game of life alebo Hra Života, čo predstavovalo určitú paralelu k prostrediu lužného lesa a prírody ako takej, ktorá je plná života. Princípy boli použité na generovanie geometrie parametrickým prístupom. Následne prešli geometrie manuálnym procesom „zobytňovania“ a tvorby finálnych štruktúr. Projekt implementuje smerodatné atribúty a témy zadania ako: autonómna mobilita, reclaim the highway, umelá príroda, udržateľné rozhranie človeka a prírody. Návrh subjektívno-objektívne reflektuje tieto témy implementované o estetickú hodnotu odvodenú od formálneho jazyka. Snaha prostredníctvom nových prístupov o vytváranie zdravých užívateľských priestorov, pričom environmentálne expozície majú prednosť pred pevným priestorovým zabezpečením. Navrhovaná architektúra odmieta modernistické prístupy, ktoré oddeľujú prírodu od budovy, a vytvárajú len funkčnosť. Múzeum ponúka rozmanité priestory medzi vnútorným priestorom a vonkajším prostredím. Dispozičné riešenie vnáša prírodu do architektúry a podporuje prechádzky medzi rôznymi jej oblasťami. Projekt počíta s implementáciou moderných technológií ako sú virtuálna realita, augmentovaná realita, holografické projekcie, 3D tlač nových progresívnych bio-priestorových konfigurácií pomocou autonómnych robotických systémov.