DZB - Zverejnená bakalárska práca

Zhodnotenie nástrojov marketingového mixu

Autor
Luptáková, Michaela
Školiteľ
Kaputa, Vladislav
Oponent
Šimo-Svrček, Samuel
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2019
Počet strán
30.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=064839694A055E9D170CBD245BC2
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
16.05.2019

Dátum vytvorenia protokolu
18.05.2019

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
18.06.2019

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
Kľúčové slová (ostatné):
The present bachelors analyses the tools of the marketing mix, traditional and extended. The aim of the bachelor thesis is based on acquired knowledge and marketing information to analyse the possibilities of using the individual elemental marketing mix in the selected business and suggest possible improvements to get new customers. The marketing mix tools are being explored by the tourism company – Apartmány Hilson Jasná in Liptovský Mikuláš.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)