DDP - Nezverejnená diplomová práca

Návrh efektívneho marketingového mixu pre konkrétny podnik

Autor
Slamová, Angelika
Školiteľ
Pagáčová, Anna
Škola
Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave BF
Rok odovzdania
2020
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=CBF19E20E3617CA9F54380802D00
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
04.06.2020

Dátum vytvorenia protokolu
04.06.2020

Práca je zverejniteľná od
31.05.2021

Hlavnou témou diplomovej práce bolo na základe analýzy marketingového mixu a súčasného stavu podniku navrhnúť nový, efektívny marketingový mix vhodný pre nami vybraný podnik. V prvej kapitole sa zaoberáme teoretickou definíciou marketingového mixu 7P, marketingových analýz a objasníme pojmy produkt, cena, distribúcia a marketingová komunikácia. V druhej časti sa venujeme podniku ako celku, jeho charakteristike, organizačnej štruktúre, stratégií a logistike spoločnosti a analýze marketingového mixu. Tretia kapitola sa zaoberá podrobnejšou analýzou konkrétneho podniku IMPA Šamorín, s.r.o., a s návrhom efektívneho marketingového mixu na základe vyhodnotených výsledkov.
The main topic of this diploma thesis was to propose a new effective marketing mix suitable for our choosed company, based on the analysis of the marketing mix and current situation of the company. In the first chapter we are dealing with the theoretical definition of marketing mix 7P, marketing analyses and clarify the conperts of product, price, distribution and marketing communication. In the second part we are focusing on the company, its characteristics, organizational structure, strategies, and logistics of the company and analysis of the marketing mix. The third chapter is dealing with detailed analysis our choosen company IMPA Šamorín, s.r.o., and proposing an effective marketing mix.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)