DZB - Zverejnená bakalárska práca

ANALÝZA VIDEOREKLÁM NA SPOTREBNÚ ELEKTRONIKU OD ROKU 1980 PO SÚČASNOSŤ

Autor
Kozmáli, Dominik
Školiteľ
Zelinský, Miroslav
Oponent
Štrbová, Edita
Škola
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre FF UKF KMKR
Rok odovzdania
2018
Počet strán
61s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=B990D11496A294E2BF987242908A
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
7218 | masmediálne štúdiá

Dátum zaslania práce do CRZP
21.04.2018

Dátum vytvorenia protokolu
21.04.2018

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
06.09.2018

Práca je zverejniteľná od
06.09.2018

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
KOZMÁLI, Dominik: Analýza videoreklám na spotrebnú elektroniku od roku 1980 po súčasnosť. [Bakalárska práca]. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta. Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy. Školiteľ: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc. Stupeň odbornej kvalifikácie: bakalár (Bc.). Nitra: FF UKF, 2018, 61 s. Práca sa venuje objasneniu všeobecných teoretických zákonitostí, špecifických znakov a vlastností audiovizuálnych médií a videoreklamám na spotrebnú elektroniku. A následnej analýze týchto videoreklám, za použitia obsahovej analýzy. Práca sa zameriava na vybrané videoreklamy na spotrebnú elektroniku, do roku 1980 po súčasnosť (2018). Teoretická časť práce objasňuje marketingovú komunikáciu, do hĺbky charakterizuje reklamu od jej vzniku, jej vplyv na značku ako aj na človeka. Práca oboznamuje so psychologickým vnímaním reklamy, prostredníctvom rôzny zmyslov. Ďalej sa práca venuje audiovizuálnej reklame (videoreklame), všetkým jej formám a podobám. V závere prvej časti, práca vysvetľuje pojem a produkty spotrebnej elektroniky. Vo výskumnej časti práce, sa vykonáva priamo obsahová kvantitatívna analýza, na vybraných videoreklamách spotrebnej elektroniky.
KOZMÁLI, Dominik: Analysis of video commercials on consumer electronics from 1980 to present. [Bachelor thesis]. Constantine the Philosopher University in Nitra. Faculty of Philosophy. Department of Mass Media Communication and Advertising. Supervisor: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc. Professional qualification level: bachelor’s degree (Bc.). Nitra: FF UKF, 2018. 61 pages. The work is aimed at clarifying the general theoretical rules, the specific features and properties of audiovisual media and video commercials on consumer electronics and then analyze these video ads using content analysis. The work focuses on selected video commercials for consumer electronics, until 1980 to present (2018). The theoretical part of the thesis clarifies the marketing communication, deeply characterizes the advertisement from its origin, its influence on the brand as well as on the person. The work deals with the psychological perception of advertising, through different senses. Furthermore, the work deals with audiovisual advertising (video advertising), all its forms. At the end of the first part, the work explains the concept and products of consumer electronics. In the research part of the thesis, the content quantitative analysis is performed directly on selected consumer electronics video commercials.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)