KOZMÁLI, Dominik: Analýza videoreklám na spotrebnú elektroniku od roku 1980 po súčasnosť. [Bakalárska práca]. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta. Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy. Školiteľ: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc. Stupeň odbornej kvalifikácie: bakalár (Bc.). Nitra: FF UKF, 2018, 61 s. Práca sa venuje objasneniu všeobecných teoretických zákonitostí, špecifických znakov a vlastností audiovizuálnych médií a videoreklamám na spotrebnú elektroniku. A následnej analýze týchto videoreklám, za použitia obsahovej analýzy. Práca sa zameriava na vybrané videoreklamy na spotrebnú elektroniku, do roku 1980 po súčasnosť (2018). Teoretická časť práce objasňuje marketingovú komunikáciu, do hĺbky charakterizuje reklamu od jej vzniku, jej vplyv na značku ako aj na človeka. Práca oboznamuje so psychologickým vnímaním reklamy, prostredníctvom rôzny zmyslov. Ďalej sa práca venuje audiovizuálnej reklame (videoreklame), všetkým jej formám a podobám. V závere prvej časti, práca vysvetľuje pojem a produkty spotrebnej elektroniky. Vo výskumnej časti práce, sa vykonáva priamo obsahová kvantitatívna analýza, na vybraných videoreklamách spotrebnej elektroniky.