Hlavným výstupom bakalárskej práce je analyzovať marketingovú komunikáciu vo vybranom podniku a navrhnúť komplexný návrh na jej zlepšenie. Prvá časť práce je venovaná charakterizácií základných pojmov ako marketing, marketingová komunikácia, marketingový mix, digitálny marketing a sociálne siete. Druhá časť práce sa zaoberá aktuálnym stavom marketingovej komunikácie so zákazníkom vo vybranom podniku, ktorú sme porovnávali s konkurenciou podniku. Porovnanie marketingovej komunikácie so zákazníkom je vypracované na základe porovnania pridaných príspevkov, článkov, videí a celkovej vzájomnej interakcií medzi podnikom a zákazníkom na sociálnej sieti Facebook. Po zhrnutí a vyhodnotení informácií, získaných pomocou dotazníka bolo možné vytvoriť návrh na marketingovú komunikáciu pre daný podnik. V poslednej časti bakalárskej práce je uvedených niekoľko kompletných návrhov na vylepšenie komunikácie a propagácie na sociálnej sieti Facebook.