DZB - Zverejnená bakalárska práca

Návrh marketingovej komunikácie na sociálnych médiách pre vybranú spoločnosť

Autor
Khinová, Karin
Školiteľ
Oravcová Triznová, Miroslava
Oponent
Slašťanová, Nikola
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2021
Počet strán
52.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=983A108C82E0ACEA9E517D6AE8A0
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
03.06.2021

Dátum vytvorenia protokolu
03.06.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
22.06.2021

Práca je zverejniteľná od
03.05.2022

Elektronická verzia
 Prehliadať
Hlavným výstupom bakalárskej práce je analyzovať marketingovú komunikáciu vo vybranom podniku a navrhnúť komplexný návrh na jej zlepšenie. Prvá časť práce je venovaná charakterizácií základných pojmov ako marketing, marketingová komunikácia, marketingový mix, digitálny marketing a sociálne siete. Druhá časť práce sa zaoberá aktuálnym stavom marketingovej komunikácie so zákazníkom vo vybranom podniku, ktorú sme porovnávali s konkurenciou podniku. Porovnanie marketingovej komunikácie so zákazníkom je vypracované na základe porovnania pridaných príspevkov, článkov, videí a celkovej vzájomnej interakcií medzi podnikom a zákazníkom na sociálnej sieti Facebook. Po zhrnutí a vyhodnotení informácií, získaných pomocou dotazníka bolo možné vytvoriť návrh na marketingovú komunikáciu pre daný podnik. V poslednej časti bakalárskej práce je uvedených niekoľko kompletných návrhov na vylepšenie komunikácie a propagácie na sociálnej sieti Facebook.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)