V tejto práci sa budeme zaoberať spracovaním svalovej aktivity pomocou Arduina a SpikerShieldu. Tieto údaje následne spracujeme, vyhodnotíme a pomocou nich budeme pohybovať protetickým prstom, ktorý bol vytlačený na 3D tlačiarni. Celkovo v tejto práci budeme pojednávať o základných pojmoch z oblasti bioniky. Prehľadovo uvedieme existujúce riešenia, ktoré istým spôsobom riešili podobnú problematiku. Taktiež budeme rozoberať základné pojmy z anatómie, špecificky sa zameriame na základné spracovania signálu v ľudskom tele. Neskôr budeme tiež hovoriť o použitých technológiách počas vypracovania tejto práce. Spomenieme rôzne experimenty a zistenia, ku ktorým sme prišli, a ktoré nás priviedli ku konkrétnemu riešeniu hlavnej problematiky. Na záver budeme rozoberať návrh riešenia problematiky práce, ako aj jeho realizáciu spolu s analýzou údajov a celkovým zistením.