Toggle navigation
Hlavná stránka
Zoznam záznamov
Rozšírené hľadanie
Hľadať
DZB - Zverejnená bakalárska práca
Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Siete kociek
Autor
Oravcová, Jana
Školiteľ
Borovanský, Peter
Oponent
Jašková, Ľudmila
Škola
Univerzita Komenského v Bratislave FMFI FMFI.KAI
Rok odovzdania
2020
Počet strán
50s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=64930206F366C8E3480AE4C607D8
Primárny jazyk
slovenčina
Typ práce
Bakalárska práca
Študijný odbor
2511 | aplikovaná informatika
Dátum zaslania práce do CRZP
31.05.2020
Dátum vytvorenia protokolu
31.05.2020
Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
01.07.2020
Práca je zverejniteľná od
01.07.2020
Elektronická verzia
Prehliadať
Abstrakt v primárnom jazyku
V posledných rokoch sme mohli pozorovať čoraz väčší presah technológií do tradičnej formy výučby na základných školách, od interaktívnych tabúľ až po rôzne edukačné hry či aplikácie na počítačoch alebo tabletoch. Ak sa navyše dá dohromady inovatívny prístup k vzdelávaniu, akým je Hejného metóda a prítomnosť týchto technológií na školskej hodine, dostávame skvelý prostriedok na obohatenie výučby a získanie nových poznatkov. Cieľom tejto práce je do tohto prostredia priniesť ďalšiu edukačnú mobilnú aplikáciu, ktorá bude založená na princípoch Hejného metódy a žiakom základných škôl priblíži jedno jej prostredie - Siete kociek. Táto aplikácia pomáha hravým spôsobom rozvinúť priestorovú predstavivosť a pochopiť prechod medzi 2D a 3D geometriou.
Abstrakt v sekundárnom jazyku
A big impact of technologies in traditional form of education in primary school was noticed in the past years - from interactive boards to educational games or aplications for both computers and tablets. If we combine inovative approach to education (e.g. Hejny's method) and the power of new technologies, we can achieve an excellent tool for enhancing the tuition and gaining knowledge in the class. The goal of this thesis is to develop an educational mobile application based on the principles of Hejny's method illustrated on one of its environments - Cube Nets. This application creates in a playful way a profound spactial orientation and relation between 2D and 3D geometry.
1662987