Toggle navigation
Hlavná stránka
Zoznam záznamov
Rozšírené hľadanie
Hľadať
DZB - Zverejnená bakalárska práca
Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Bilandia
Autor
Gablíková, Júlia
Školiteľ
Borovanský, Peter
Oponent
Tomcsányi, Peter
Škola
Univerzita Komenského v Bratislave FMFI FMFI.KAI
Rok odovzdania
2019
Počet strán
55s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=56521031C266C9A2AB3701001945
Primárny jazyk
slovenčina
Typ práce
Bakalárska práca
Študijný odbor
2511 | aplikovaná informatika
Dátum zaslania práce do CRZP
31.05.2019
Dátum vytvorenia protokolu
31.05.2019
Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
01.12.2019
Práca je zverejniteľná od
01.12.2019
Elektronická verzia
Prehliadať
Abstrakt v primárnom jazyku
Cieľom tejto bakalárskej práce je rozšírenie učebných materiálov prostredia Biland Hejného metódy o mobilnú aplikáciu s generovanými úlohami, v ktorej si žiaci základnej školy môžu precvičiť vybrané typy úloh. Aplikácia vyvinutá v multiplatformovom prostredí Unity je jazykovo nezávislá, keďže neobsahuje žiadne texty. Opiera sa o zásady tvorby didaktického softvéru rovnako ako o princípy Hejného metódy. Práca obsahuje návrh a implementáciu štyroch gradujúcich úrovní s možnosťou vytvoriť si vlastné zadania úloh. Výsledná aplikácia pomôže deťom porozumieť základom dvojkovej sústavy a naučiť ich vykonávať v nej operácie sčítania a odčítania. Aplikácia bola testovaná so žiakmi ZŠ.
Abstrakt v sekundárnom jazyku
The goal of this bachelor thesis is a broadening of teaching materials of the Hejny method, specifically the Biland environment, with a mobile application containing generated tasks, which offers the practice on selected types of tasks to primary schoolers. The application was developed in a multiplatform game engine Unity and is language neutral, because it does not contain any texts. It is based on the principles of a didactic software development as well as principles of the Hejny method. The thesis contains a design and an implementation of four gradually intensifying levels with an option to create an own task assignment. The end application may help children to understand the basis of the binary system and teach them addition and subtraction. Our application was tested on primary schoolers.
1627594