• / 1000


Autor: Rezepa, Stefan
Školiteľ: Pekár, Ján
Oponent: Markovič, Peter
Oponent: Papulová, Zuzana
Oponent: Zatrochová, Monika
Škola: Univerzita Komenského v Bratislave FM FM
Rok odovzdania: 2024


Autor: Sekula, Jakub
Školiteľ: Paraličová, Zuzana
Škola: Univerzita P.J. Šafárika v Košiciach LF UPJŠ KICM
Rok odovzdania: 2024


Autor: Suranovská, Júlia
Oponent: Dolobáč, Marcel
Škola: Univerzita P.J. Šafárika v Košiciach PrF UPJŠ KPPaPSZ
Rok odovzdania: 2024


Autor: Béreš, Milan
Školiteľ: Lukáčka, Peter
Škola: Univerzita Komenského v Bratislave PraF PraF.KOPHP
Rok odovzdania: 2024


Autor: Olejníková, Kristína
Školiteľ: Smyčková, Romana
Školiteľ: Števček, Marek
Oponent: Meňhartová, Sandra
Škola: Univerzita Komenského v Bratislave PraF PraF.KOP
Rok odovzdania: 2024


Autor: Benedik, Ondrej
Školiteľ: Kelemenová, Tatiana
Oponent: Kaňuch, Ján
Oponent: Pivarčiová, Elena
Oponent: Židek, Kamil
Škola: Technická univerzita v Košiciach 1030 103404
Rok odovzdania: 2024


Autor: Stariatová, Adela
Školiteľ: Čentéš, Jozef
Škola: Univerzita Komenského v Bratislave PraF PraF.KTPKK
Rok odovzdania: 2024


Autor: Brňák, Daniel
Oponent: Klátik, Jaroslav
Škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici PrF UMB KTPKKaFD PrF
Rok odovzdania: 2024


Autor: Šteffko, Miroslav
Škola: Akadémia policajného zboru v Bratislave F KPV
Rok odovzdania: 2024


Autor: Babacsová, Martina
Školiteľ: Králiková, Kristína
Škola: Akadémia policajného zboru v Bratislave F KSP
Rok odovzdania: 2024


Autor: Sisák, Marián
Školiteľ: Poláček Tureková, Zlatica
Oponent: Horváth, Marian
Škola: Vysoká škola Danubius v Sládkovičove FPJJ FPJJ.KSPD
Rok odovzdania: 2024


Autor: Žužičová, Viktória
Školiteľ: Dobrovič, Ján
Škola: Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove VŠMP KEMM
Rok odovzdania: 2024


Autor: Šimková, Miroslava
Školiteľ: Hvizdová, Eva
Kľúčové slová: .Handmade products. Market position. Competitiveness. Originality. Market presentation. Marketing strategy. Ecological production. Customer value.Handmade produkty. Trhová pozícia. Konkurencieschopnosť. Originalita. Trhová prezentácia. Marketingová stratégia. Ekologická výroba. Zákaznícka hodnota.V kontexte éry masovej produkcie a globalizácie predstavujú ručne vyrábané výrobky autentickú alternatívu, ktorá kladie dôraz na kvalitu, individualitu, ekologické hodnoty a osobný prístup. Hlavným cieľom diplomovej práce je vyhodnotenie trhovej pozície handmade výrobkov, určenie kľúčových aspektov, ktoré prispievajú k ich úspechu a vývoj efektívnych prístupov na zvýšenie ich konkurenčnej výhody a trhovej prezentácie. V rámci teoretickej časti práce je potrebné spracovať teoretické poznatky z literatúry domácich aj zahraničných autorov, ktoré sa týkajú problematiky handmade výrobkov, ich produkcie, marketingu a predajných stratégií, zhodnotiť aktuálne trendy v oblasti handmade výrobkov z pohľadu spotrebiteľského správania, ekológie a ekonomických faktorov. Vlastná práca (aplikačná kapitola) spočíva v realizácii kvantitatívneho prieskumu - dotazníková metóda - zameraného na spotrebiteľské preferencie, postoje a vnímanie hodnoty handmade výrobkov. Kvalitatívny prieskum - rozhovory s výrobcami – je zameraný na identifikáciu bariér a príležitostí pri predaji handmade výrobkov. Identifikovať „best practices“ – príklady úspešných stratégií a postupov v marketingu a predaji handmade produktov na domácom aj zahraničnom trhu. Na základe získaných výsledkov analyzovať faktory úspešnosti handmade výrobkov a ich vplyv na trhovú pozíciu. Navrhnúť konkrétne opatrenia a odporúčania na zlepšenie ich trhovej prezentácie a zvýšenie ich konkurencieschopnosti.
Škola: Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove VŠMP KEMM
Rok odovzdania: 2024
  • / 1000

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)