DDP - Zverejnená diplomová práca

Návrh marketingového mixu vybraného produktu

Autor
Muchová, Martina
Školiteľ
Triznová, Miroslava
Oponent
Kalamárová, Martina
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2017
Počet strán
71.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=C7FB5A0F39169367A75B33B2F1E0
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
26.04.2017

Dátum vytvorenia protokolu
26.04.2017

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
17.08.2020

Práca je zverejniteľná od
26.04.2018

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Diploma thesis deals with the analysis of the marketing mix of the selected product for the company BOLEX, s. r. o. Thesis consists of three main parts, these are theoretical part, analytical part and discussion prt. The theoretical part is devoted to the definition such as marketing and marketing mix, which includes product, price, distribution and communication. The analytical part of the thesis deals with the analysis of the current state of marketing mix of selected product. Base on this analysis improovements for he product marketing mix are made in the last part of the thessis.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)