DDP - Zverejnená diplomová práca

Vplyv blogov na spotrebiteľské správanie vybranej cieľovej skupiny

Autor
Pavková, Zuzana
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Zaťko, Ján
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2017
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=C7FB5A0F39169367AF5830B2F1E0
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
25.04.2017

Dátum vytvorenia protokolu
25.04.2017

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
17.08.2020

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
Kľúčové slová (ostatné):
The diploma thesis "The impact of blogs on the consumer behaviour of the selected target group" was created in order to find out how blogs can influence consumer-shopping decision-making process. The theoretical knowledge about advertising, consumer behaviour, and blog writing, which are explained in the first part of the paper, was then applied to the practical part where we surveyed the respondents' opinion, especially the target audience of 18-25 year old young people, on the impact of blogs particularly on their consumer behaviour. At the end of the diploma thesis, we summarized the achieved results and the evaluation of the hypotheses which we set.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)