DDP - Zverejnená diplomová práca

Možnosti aplikácie inovatívnych foriem marketingovej komunikácie vo vybranej spoločnosti

Autor
Šmondrková, Monika
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Zaťko, Ján
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2017
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=7FE4E0810F66E41DFDA1C823557F
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6259 | odvetvové ekonomiky a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
29.04.2017

Dátum vytvorenia protokolu
30.04.2017

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
18.08.2020

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
The main objective of the thesis is the analysis of current state of communication policy in a selected company and proposal of innovate forms of marketing communication to increase its efficiency. The first part of the thesis is focused on the issue from the theoretical point of view. We defined terms such as marketing, marketing communication and we summarized current knowledge from the field of traditional and innovative forms of marketing communication. The practical part of the thesis is focused on analysis of the current marketing communication in selected company using the questionnaire survey and the last part of the diploma thesis presents concrete proposals of innovate forms of marketing communication and their application.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)