DZB - Zverejnená bakalárska práca

Práca s verejnosťou ako súčasť marketingovej komunikácie.

Autor
Bakaljarová, Mária
Školiteľ
Drličková, Eva
Oponent
Olšiaková, Miriam
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2018
Počet strán
30- 40 strán. s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=E3687F1EB992092CB2ADCBB527E2
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6259 | odvetvové ekonomiky a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
26.04.2018

Dátum vytvorenia protokolu
26.04.2018

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
12.09.2018

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
The aim of the thesis is to prove from the theoretical point of view the importance of crisis communication as a tool of marketing communication, particularly in connection with the public relations. Internal and external communications are covered under corporate communications. Marketing communication is divided into individual subsystems, such as advertising, sales support, personal sales and public relations. The issue of work with the public is dealt with in more detail. The thesis describes the objectives, tasks, main means, strategies, target groups and methods of public relations.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)