DZB - Zverejnená bakalárska práca

Digitálny marketing ako nástroj marketingovej komunikácie

Autor
Koreňová, Stanislava
Školiteľ
Dzian, Michal
Oponent
Loučanová, Erika
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2018
Počet strán
50.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=8C4DB14A9D4ED7D22828154E82F5
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
23.05.2018

Dátum vytvorenia protokolu
23.05.2018

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
20.06.2018

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
The aim of bachelor thesis is on the basis of the acquired theoretical knowledge to describe the use of digital marketing in the selected online entity. In the first chapter we define terms such as digital marketing, search engine marketing, affiliate marketing, mobile marketing. We analyze different tools of digital marketing and the most common forms of online advertising. In the next section, we will focus directly on the online shop Notino. We will try to describe the way in which utilises digital marketing and what tools it uses. In determining the degree of success will help us various information from the internet portals and the questionnaire. A special chapter devoted to competition, we analyze its tools of digital marketing. In the last section, we will evaluate a marketing survey using a questionnaire. In conclusion, we will provide a custom proposal for improvements to the marketing activities of an internet store notino.en.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)