DZB - Zverejnená bakalárska práca

Marketing communication of selected product

Autor
Horníková, Dominika
Školiteľ
Triznová, Miroslava
Oponent
Loučanová, Erika
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2018
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=8C4DB14A9D4ED7D22628154E82F5
Primárny jazyk
angličtina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
23.05.2018

Dátum vytvorenia protokolu
23.05.2018

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
18.06.2018

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Bakalárska práca je zameraná na prieskum marketingovej komunikácie a spotrebiteľské správanie k vybranému produktu. V teoretickej časti, sme definovali význam marketingu, marketingového mixu a jeho častí: marketingovú komunikáciu, nákupné správanie a nové generácie spotrebiteľov. V praktickej časti, sme si vybrali mobilný telefón ako všeobecne dostupný produkt. Potom sme zostavili dotazník a preskúmali nákupné správanie respondentov. Charakterizovali sme generáciu X na základe teórie a výsledkov dotazníka. Ďalší prieskum bol zameraný na marketingovú komunikáciu predajcov mobilných telefónov. Na záver praktickej časti sme porovnali súčasnú ponuku predajcov mobilných telefónov s charakteristikou generácie X a zisťovali či predajcovia s týmito spotrebiteľmi komunikujú.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)