DZB - Zverejnená bakalárska práca

Marketingové analýzy vo vybranom podniku.

Autor
Svorad, Martin
Školiteľ
Šupín, Mikuláš
Oponent
Dzian, Michal
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2018
Počet strán
50s.. s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=8C4DB14A9D4ED7D2202D174E82F5
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
21.05.2018

Dátum vytvorenia protokolu
21.05.2018

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
18.06.2018

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
The aim of the bachelor thesis is to evaluate current situation of company SVOMA, based on the marketing analyses. Structure of thesis is divided into four parts. The first part includes theoretical bases of the marketing area, marketing mix, marketing planning, marketing strategy and marketing analyses which were used in the bachelor thesis, too. The second part includes the characteristics of the company SVOMA, its environment and its subject of enterprise. In the third part are applied marketing analyses, which are SWOT analysis, Porter´s five forces, PEST analysis and competition analysis.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)