DZB - Zverejnená bakalárska práca

Aplikácia marketingových spôsobov v online praxi

Autor
Duda, Damián
Školiteľ
Maťová, Hana
Oponent
Triznová, Miroslava
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2017
Počet strán
80strán. s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=85D30AFD358849054D98BE4E20A9
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
3331 | *drevárstvo

Dátum zaslania práce do CRZP
01.06.2017

Dátum vytvorenia protokolu
01.06.2017

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
20.08.2020

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
The aim of bachelor´s thesis is to analyse the on-line market according to individual marketing on-line tools in theoretical but also practical level.The thesis has five major parts. In the first part we present the theoretical bases of the problem, solving the problem, which contains analysis, characteristics and definitions of on-line marketing.The second part gives the precise aim of the work and the procedures for its achievement. The third part is the practical part of the work where we apply to the practice the knowledge gained from the technical publications, which we will deal with in the theoretical basis of solving the problems.Suggestions and recommendations are the fifth point in which we summarize the theoretical and practical level of this work. Finally, we evaluate the results of my bachelor thesis.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)