DZB - Zverejnená bakalárska práca

Marketingová stratégia vybraného podniku

Autor
Silná, Eleonóra
Školiteľ
Halaj, Daniel
Oponent
Olšiaková, Miriam
Škola
Technická univerzita vo Zvolene LF KERLH (LF)
Rok odovzdania
2018
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=5405D7E2C43D9DAFB99EC6CA0676
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6259 | odvetvové ekonomiky a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
28.04.2018

Dátum vytvorenia protokolu
28.04.2018

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
12.09.2018

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
The aim of the Bachelor Thesis is to analyze and to design the marketing strategy of ONDERWOOD, s.r.o. The first part focuses on the basic characteristics of defined marketing terms such as, marketing, marketing environment, marketing strategy. The second, practical part, consists of the basic information about the company. Models such as, BCG Matrix and SWOT Analysis have been applied in the thesis. Based on the gained information, we have created BCG Matrix, and this helped us to figure out the business portfolio of the company, focused on subscribers. The SWOT Analysis is a study of strengths and weaknesses, as well as external opportunities and threats. Based on this analysis, we have proposed a diversification strategy.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)