DDP - Zverejnená diplomová práca

Spokojnosť zákazníka s vybranou službou.

Autor
Fafráková, Bibiána
Školiteľ
Triznová, Miroslava
Oponent
Dobšinská, Zuzana
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2018
Počet strán
80.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=5405D7E2C43D9DAFB899C6CA0676
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6259 | odvetvové ekonomiky a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
29.04.2018

Dátum vytvorenia protokolu
13.02.2019

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
13.02.2019

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Kľúčové slová (ostatné):
The diploma thesis follows the customer experience in the selected financial services company. In the theoretical part, basic theoretical bases are described as the purchasing process, moments of truth in the purchasing process, customer satisfaction factors, marketing services and insurance. It focuses on the entire customer experience process from pre-shopping to post-purchasing satisfaction. The practical part of the thesis describes selected company Allianz - Slovenská poisťovňa and conducted research. Based on customer survey results, specific moments of truth are identified and concrete recommendations for improvement are suggested.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)