DDP - Zverejnená diplomová práca

Mystery shopping ako nástroj hodnotenia poskytovaných služieb vo vybranej spoločnosti

Autor
Výbošťoková, Dominika
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Zaťko, Ján
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2018
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=5405D7E2C43D9DAFB899C1CA0676
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6259 | odvetvové ekonomiky a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
29.04.2018

Dátum vytvorenia protokolu
29.04.2018

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
20.06.2018

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
VÝBOŠŤOKOVÁ, Dominika Bc.: Mystery shopping as a tool for evaluating the services provided in the selected company [Diploma Thesis] – Technical university in Zvolen. Department of Marketing, Trade and World Forestry. Supervisor of diploma thesis: Ing. Miriam Olšiaková, PhD. Level of professional qualification: Engineer. Zvolen: TU, 2018. 95 pgs.The diploma thesis deals with the marketing research method called Mystery shopping. The main goal of the diploma thesis is realization of mystery shopping and identification of the real level of provided services and customer service in selected H & M stores. In the theoretical part, we focus on explaining the important concepts of mystery shopping and describing the basic rules for the correct application of mystery shopping. The services provided in the selected stores are specifically analyzed in the practical part of the thesis and evaluated in the end in accordance with established criteria.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)