DDP - Zverejnená diplomová práca

Spokojnosť a lojalita zákazníka vo vybranom podniku

Autor
Rybošová, Lucia
Školiteľ
Triznová, Miroslava
Oponent
Maťová, Hana
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2018
Počet strán
80.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=1EB520A0FC80D2201F0B6C3FADC4
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
30.04.2018

Dátum vytvorenia protokolu
01.05.2018

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
05.06.2018

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
Master thesis “Customer satisfaction in selected company” analysis the satisfaction of clients in Spa Resort Kováčová. The main goal of thesis is to analyse client satisfaction with services provided in this resort. In theoretical part key concepts as marketing, basic classification of services, marketing mix of services - 7P, client satisfaction and loyalty are defined. Analytical part contains description of Spa Resort Kováčová, procedures being provided to clients, price catalog and organizational structure of the company. Next part elaborates the evaluation of survey results. Based on latter following part points out suggestions for possible improvements.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)